smilexd

Alla inlägg under april 2011

Av lina karlsson - 15 april 2011 20:58

mohahaha!!


förlåt!! för jag inte har skrivit men jag har inte orkat och igår sov jag hos molly!!  


hihihi!! idag red jag othello jag t.o.m travade lite!!  


fatta vad stolt jag är nu alltså!! har inte ridit på flera år!!  


nu sitter jag och molly vid varsin data!!  


jag älskar den här låten

http://www.youtube.com/watch?v=mBRUkdQa6Is 

den äger!!  


orkar inte skriva nåt mer nu!!  


heeeeeeeeeejdå!!  

Av lina karlsson - 13 april 2011 22:48

mohahaha!!


idag har jag varit med molly på stallet för hon skullerida en häst som heter othello!!  

ja kanske ska rida på han på fredag för molly ska ditt och rida han och hon ska sova hos mig så jag ska följa med ditt  


det var nog allt för jag ska gå och lägga mig så natti natt!! sov gott!!  


heeeeeeeeejdå!!  

Av lina karlsson - 12 april 2011 20:05

mohahaha!!


jag har tråkigt!! finns inge och göra!!  


finns det någon som kan ge ett tips vad som finns och göra utom att sitta framför datan eller kolla på TV??


pappa kollar på nån skit dålig film men han i huvudrollen är skit snygg!!  


hmmm!! kommer inte på något å skriv så jag tänker inte göra det häller!!  


heeeeeeeeeejdå!!  

Av lina karlsson - 12 april 2011 15:23

mohahaha!!


idag hade vi redovisning på tysken och min redovisning handlade om österrike och jag hade bakat en sachertårta och den vart jättegod!!    


jag tyckte iallafall det och den blev upp äten så jag tror många andra gilla den också!!  


hmm vad ska jag skriva??

jag har lust att baka!! men undra vad??  


heeeeeeeeejdå!!  

Av lina karlsson - 11 april 2011 21:24

mohahaha!!


har så jävla tråkigt!!  

sitter framför datan och kollar på csi på TV!!


varför måste det finnas något som heter skola!! det är onödigt och plågsamt!!

jag hatar skolan!!


hmmm!! vad ska jag skriva??  


HA!! jag tänker visa vilka det här liknar i min klass


becka:  mohahaha!!

laine:  haha!!

molly:  mohaha!!

julia:  skadeglädje XD

johanna:  fnissar hela tiden typ!!xD

plippis:  jävlas jämtxD!!

sandra:  vet inte varför jag valde just den men den kändes rätt!!xD

JAG: älskar att skrtta!!xD


MOHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!XD har tråkigt!!


heeeeeeeeeeejdå!!  

Av lina karlsson - 11 april 2011 18:01

mohahaha!!


SORRY!!! jag skrev inte i helgen för jag var hos molly och vi satt aldrig framför datan!!  


idag så hade vi matte, eng, tyska och no det var ganska tråkigt idag!! 


YIIPIIE!!! Snart är det sommar!! jag älskar solen och värmen   


hmmm!? vad ska jag skriva??

 kommer inte på något så det får bli ett kort inlägg idag!!  


heeeeeeeeeejdå!!!  

Av lina karlsson - 7 april 2011 17:56

mohahaha!!

idag kom molly och hälsa på mig efter skolan  

hihi!! jag ska sova hos hon i helgen!!   

hoppas jag har blivit så frisk att jag orkar gå på skolan imorgon!!

för jag och pappa ska jobba på ug på kvällen!!  



Hmmm!! undra vad jag ska skriva??  


hoppas jag och molly kan dampa   i helgen för jag har bara suttit och hostat hela veckan!!  


jag tycker min blogg är tråkig för jag har inga bilder med!! men jag har inge bilder på  datorn!!  


men men vad ska men göra ått det!!  


heeeeeeeejdå!!  


Av lina karlsson - 6 april 2011 12:58

mohahaha!!


SORRY!! igen   


förlåt för jag inte skrev något igår men jag glömde för jag väntade i typ en miljon år på att jag skulle få min host medicin!!

som jag fick typ vid 5-6 tiden!!


men det vissade sig vara fel sort för det var morfin i det så jag trode jag skulle typ somna efter jag tog det!!   

men det gjorde jag inte!! och det var ju bra!!  


och idag skule jag till skolan!! och när jag vaknade mådde jag gänska bra men sen så kände jag hur yr jag blev och jag var tvungen att gå och lägga mig igen!! 


så det blev inge skola för mig!!

och det är inge bra för jag missar hkk på tyskan  


ÅÅÅÅ!! jag hatar att vara sjuk!!!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards